הפרסום הוא שילוט צף הנמצא במספר מקומות משתנים במקביל ומגיע לחשיפה הגדולה ורחבה יותר משילוט סטטי וקונבנציונלי. קהל היעד שלנו חשוף למדיה מבלי יכולת להתעלם מכיוון שמדובר בקהל שבוי אשר נמצא בפעילות יום יומית סביב האוטובוס. משתמשי הדרך, נהגים בכביש ממול האוטובוס ומצידו. עוברי אורך שממתינים בתחנות האוטובוס בתחנה וכל הבאים ושבים, לפרסום יש את היכולת לנוע סביב העסק של המפרסם הפוטנציאלי ולהאיץ את החשיפה למוצרים הנמכרים בבית העסק שלך,
הקו הראשון יוצא בשעה 06:00 בבוקר והקו האחרון חוזר ב 23:00 בלילה
תדירות גבוה של הקווים, מה שמביא לחשיפה מרבית חכמה ואטרקטיבית ,
ניתנת אופציה לפרסום על פי קהל יעד:
צד ימין – כולם
צד שמאל – נהגים בכביש
עורף – כולם
בתחנות העלייה לאוטובוס אין מרחק בין השילוט הפרסומים לבין משתמשי הדרך, כול הממתינים בתחנה חשופים לפרסום ושבויים בתוך המדיה מהרגע שהאוטובוס עוצר בתחנה ועד עלייתו של הנוסע האחרון. כמו כן נהגים גם הם שבויים למדיה הצפה כאשר הם בנסיעה במקביל לאוטובוס ומאחוריו.
על פי מחקרי הפרסום שנעשה לאחרונה ניתן להסיק שקהל היעד הנמצא בדרכים פנוי יותר לקליטת מסרים פרסומיים/שיווקיים מאשר אדם שנמצא באזור הנוחות שלו כגון בית משרד וכו'.
nevoa@gomediaone.co.il
itaya@gomediaone.co.il
moranav@gomediaone.co.il
טלפון: 0523353552